page contents

حسینیه شهید سیدحسن هاشمی کنگان

السلام علیک یا ابا عبدالله(علیه السلام)

السلام علیک یا ابا عبدالله(علیه السلام)

حسینیه شهید سیدحسن هاشمی کنگان

رویدادها، رسانه های صوتی و تصویری از حسینیه شهید سیدحسن هاشمی بندر کنگان
*در جایی هستیم میان حق و باطل جنگ است ، آیا صدای یاری حسین و فرزندانش را نمی شنوی
اینجا همانجاست که صدای یا حسینت باید بلند شود*

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

ادامه دهنده راه حسین باشیم

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ

« وصیت نامه شهید سیدحسن هاشمی »

در محضر شما وصیت می کنم هیچ گاه دست از حسینیه و  امام حسین (ع) بر ندارید . سعی کنید راه ایشان را ادامه دهید . به اسلام خدمت کنید . وصیت دوم من این است ,  اگر از دنیا رفتم مرا به شهر قم ببرید و درآنجا دفن کنید . اگر نتوانستید این کار را  انجام دهید مرا در حسینیه خودم دفن کنید . وصیت دیگرم به سید عبدالله است . نگذارید زن دوم من -فاطمه- بچه ها را از شما دور کند و به جای دیگر ببرد . از خواهر ها و برادر هایت تا آنجا که می توانی مواظبت کن   همیشه با هم و دوست باشید . به خدمت حسینیه و امام حسین(ع) کمر ببندید . برایم خیرات کنید .  پیرو رهبر انقلاب اسلامی باشید . همیشه از جد بزرگوارمان امام حسین (ع)کمک و راهنمایی بخواهید .  تا در برابر دشمنان سر بلند و پیروز  باشید .

۹۳/۰۹/۱۶
سیدمحمد حقیقت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی